Webinar fra Onlinepsykologene

Webinar om: Søvn og søvnproblemer

Når: 24. mars, 2021 kl. 20-22.

Kjenner du deg igjen i...

  • Sliter du med å sove?
  • Blir nettene lange av endeløs scrolling på mobilen?
  • Eller ligger du og vrir deg til morgenkvisten? 

Da er dette webinaret for deg. Vi har satt sammen et tredelt webinar hvor du lærer mer om hva som påvirker søvnen, egne teknikker til å hjelpe deg selv og hvordan man kan få hjelp til  behandling av søvnproblemer.

Søvnwebinar 1

Hva går vi gjennom på webinaret?

Hva påvirker søvn?

Søvn reguleres i hovedsak av to ting; døgnrytmen vår og vårt oppsparte søvnbehov. På foredraget lærer du mer om hvordan dette påvirker søvnen din.

Teknikker til å hjelpe deg selv

Vi vil gi deg noen enkle og nyttige selvhjelpsteknikker du kan benytte deg av for å forbedre søvnen din.

Psykologisk behandling av søvnproblemer

Har du prøvd alt uten hjelp? Vi introduserer deg til hvordan vi kan kan hjelpe. Vårt strukturerte søvnbehandlingsopplegg har svært god effekt for 8 av 10 mennesker med søvnproblemer.

Om foredragsholderen - Kyrre Dyregrov

Kyrre Dyregrov er utdannet psykolog ved Universitetet i Aarhus i mai 2014. Han har bred erfaring med psykologisk behandling av voksne, og jobber til daglig med behandling av et bredt spekter milde til moderate psykiske helseplager i lavterskeltilbudet Rask Psykisk Helsehjelp.

Kyrre har også bred erfaring i å holde mestringskurs. Utover dette har Kyrre god kjennskap til akutthjelp, da han også er faglig ansvarlig i et kommunalt psykososialt kriseteam.

 

Meld deg på i dag

Onlinepsykologene ønsker å lære deg mer om hva som påvirker søvnen din, og hva du selv kan gjøre for å forbedre den. Vi vet at det er mange veier inn i søvnproblemer, men også typisk noen ting som opprettholder dem. Om du våkner for tidlig, sovner for sent, eller bruker for lang tid på innsovning, så vil dette webinaret kunne gi deg bedre innsikt i hva du kan gjøre for å endre det.

Om Onlinepsykologene

300+ konsultasjoner hver måned 

En 100% trygg tjeneste

Tilgjengelig dag, kveld og helg