Handelsbetingelser

For oss er det viktig at våre kunder kjenner seg trygge når de bestiller og gjennomfører en time hos en av våre psykologer. Under ser du våre handelsbetingelser, som gjelder når du bestiller time hos en av våre psykologer:

Hvordan bestiller jeg time?

Time kan bestilles i vår booking-kalender. Her kan du spesifisere hvilken tjeneste du ønsker, og hvilken av våre psykologer du ønsker å snakke med.

Levering av tjenester

Onlinepsykologene leverer utelukkende psykologtjenester på nett. Du betaler ved bestilling av time, og får deretter automatisk tilsendt en e-post med timebekreftelse, samt informasjon om hvordan du enkelt får tilgang til en ende-til-ende kryptert videosamtale med en av våre psykologer. Du og psykologen møtes på avtalt tidspunkt, og terapitimen kan starte.

Priser og betaling

Våre priser kan ses på hjemmesidene, og i vår booking-kalender. Betaling skjer i det du bestiller time. Onlinepsykologene tar imot online-betaling med bankkort.
Priser er eks. MVA, da psykologtjenester ikke er momsbelagt.

Rett til refundering

Du har rett til refundering av hele beløpet dersom du avlyser samtalen innen 24 timer før samtalestart, og ikke har ønske om ny samtale. Fullt beløp refunderes ved at man kontakter Onlinepsykologene på kontakt@onlinepsykologene.no.

Kansellering / endring av avtale

Dersom du ønsker å kansellere eller endre en allerede oppsatt avtale, må du ta kontakt på kontakt@onlinepsykologene.no innen 24 timer før. Dersom du ikke gjør dette, vil ikke pengene refunderes.

Klager

Ved utilfredshet rundt oppfølging i terapi, ber vi deg om å ta dette opp direkte med psykologen. Er dette vanskelig, kan du ta kontakt på e-post. Dersom du opplever at behandlingen du har fått er grovt uforsvarlig er Helsetilsynet riktig klageinstans.
En klage medfører ikke rett til refusjon av innbetalte penger.